-- Crea tu texto animado---

martes, 13 de marzo de 2012

Practica 5.

Presentació d'un compte inventat.

El conillet Ramonet


Vaig predeterminar un disseny concret per a totes les diapositives i solament vaig posar una imatge de fons per al títol del compte.

Per a posar imatges:
Insertar--> imatges.
Desprès si volem retocar la imatge o posar efectes o girar-la etc, fem click dues voltes en la imatge i apareixeran les eines d'imatge:



Els efectes d'imatge poden ser en 3D, reflexs, posar ombra a la imatge, o girar-la, etc.


També he posat un vídeo del youtube, per a posar el vídeo hem de fer click en insertar--> Vídeo i des d'un enllaç web.




He posat transicions diferents a totes les diapositives i animacions als textos i imatges. 

I per últim, vaig posar també una canço per a que sonara al llarg del compte, per a posar una cançó hem de fer click en insertar--> audio-->audeo d'arxiu

Quan posem el audeo, si fem doble click sobre el reproductor que apareix, automaticament es posarà les eines de reproducció, on podrem configurar el temps de reproducció. I també podem cambiar el format com a les imatges.






Aquesta pràctica ha sigut fàcil, l'unic problema que he tingut com que vam fer el compte duran dos divendres i vam cambiar d'ordinadors, doncs no es va veure el vídeo. 

Tema 4.


Tema 4
Docència virtual: E-learning
1.Què és E-learning?
Formació que utilitza la xarxa com tecnologia de distribució de la
informació. Sigui la xarxa oberta (internet) o tancada (Intranet).
Un ensenyament a distància obert, flexible i interactiu basat en l’ús de les TIC i sobre  tot aprofitant els mitjansque ofereix Internet.
Permet la distribució i l'accés a col·leccions de materials d'aprenentatge sobre un mitjà electrònic usant un servidor webpera distribuir-los. Un navegador webpera accedir i protocols TCP/IPi http per a facilitar l'intercanvi.


2.Característiques E-Learning

  • Ús de navegadors Web per accedir a la informació.
  • Aprenentatge molt recolzat en Tutories.
  • Materials digitals i aprenentatge flexible.
  • Ús de protocols TCP i HTTP per a facilitar la comunicació.
  • Aprenentatge mitjançant PC.

  • Aprenentatge individualitzat versus col.laboratiu interactiu.
  • Utilizació d’eines síncrones i asíncrones.
  • Administració delsmaterials en un servidor Web.
  • Conexió professor-alumne separats per espai temps.
  • Multimèdia/Hipertextual-Hipermedia.


3.-Avantatges E-learning

  • Posa a la disposició dels alumnes molta informació.
  • Facilita l'actualització de la informació i dels continguts.
  • Facilita l'autonomia de l'estudiant.
  • Propicia una formació Justin Time i Just for me.
  • Afavoreix una formació multimèdia.
  • Afavoreix la interactivitat en diversos àmbits.
  • Estalvia costos i desplaçaments.
  • Facilita l'ús dels materials en diversos cursos.
  • Facilita una formació grupal i col.laborativa.


3.-Inconvenients E-learning
  • Mes inversió de temps per part del professor.
  • Miínimes competències tecnològiques de professor i alumne.
  • Habilitats de l'alumnat per a l'aprenentatge autònom.
  • Disminueix la qualitat de la formació si no existeix un ràtio adequat de professor/alumne.
  • Requereix més  treball del convencional.
  • Baixa qualitat de molts continguts i cursos actuals.


4.Regles bàsiques per a l’utilizació E-learning
  • El professor ha d'oferir guies clares per a la interacció amb l'estudiant.
  • Una discussió bé dissenyada facilita la cooperació entre els estudiants.
  • L'alumne ha de presentar projectes durant el curs.
  • Els cursos en línia necessiten una data límit.
  • Els estudiants trien els temes dels projectes.
  • El professor ofereix 2 tipus de Feedback: Informació/Acusament.




En el següent enllaç s'exposen les bases pedagògiques del e-learning: Bases pedagògiques